понеділок, 20 серпня 2012 р.

Рефлексія 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учні мають бути активним у власному навчанні. диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес ;результати; навчальне середовище. планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар